מחר: הפתיחה הרשמית של הבחירות המקומיות – הגשת הרשימות

    איתי גדסי 3 Comment on מחר: הפתיחה הרשמית של הבחירות המקומיות – הגשת הרשימות

    הבחירות המוניציפאליות מתקרבות ליישורת האחרונה: מחר תיפתח הגשת הרשימות לבחירות והמפלגות כולן, יצטרכו להגיע להחלטות ולרשימת מועמדים מוסכמת

    צילום: ועדת הבחירות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (רביעי) תיפתח הגשת הרשימות לבחירות ברשויות המקומיות. מתמודדים לראש רשות ומועצה, לנציגות במועצה, ומתמודדים לרשימות בוועדים מקומיים.

    במשרד הפנים מעריכים, כי ביומיים הקרובים יגיעו אלפי מתמודדים בכל הארץ להגיש מועמדות, וההיערכות בהתאם. הצפי הוא ליותר מ-400 אלף נתונים שיש להזין במערכת הבחירות הממוחשבת, וזאת בטרם ישלחו לבדיקה מקצועית ומשפטית.

    במטה המשרד נערכים מאות קלדנים וקלדניות במשמרות מסביב לשעון, במטרה לעמוד בלוחות הזמנים שהציב המחוקק. יצוין כי על רשימות מתמודדות להגיש רשימת תומכים בה מאות שמות, אותם יש לבדוק.

    הרשימות תוגשנה למנהלי הבחירות ברשויות עצמן, בכל רשות מקומית פורסמה הודעה ע"י מנהל הבחירות אודות מיקום ההגשה המדוייק.

    המפקחת על הבחירות ברשויות המקומיות, ענת אסרף חיוט אמרה: "אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של הבחירות לקראת ה-30/10, בתום חודשים ארוכים של הכנות אינטנסיביות. אלו הן הבחירות הגדולות ביותר שנערכו מעולם בישראל עם למעלה מ-6.6 מליון בעלי זכות בחירה, ומשרד הפנים עשה ועושה כל מאמץ להצלחת האירוע: בחקיקה, בטכנולוגיות חדשות ובאלפי העובדים שגויסו והוכשרו על מנת שהבחירות תתנהלנה כשורה, וכל אחד ואחת יוכל לממש את זכותם הדמוקרטית לבחור ולהיבחר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתה עייף בטח,אתה לא שם לב מה אתה מקליד